::gambar lelaki sunat??::

yikesss!

ye,saya tahu sekarang musim cuti sekolah..

ini sape punye keje ni?


sini tade gambar gambar lelaki sunat

gambar bayi lelaki insyaAllah ada..hahaha

ni,Intan mama iman daniel

ada orang carik mutuk…wahahah

tak tau le,lalat ke langau ke,apa-ape ke…


pondan pun ada org carik ke kat sini..

ceisss!

p/s::blog saya tiada 18sx content,tiada carut,tiada barang mahal…ada gambar Ziyyad je banyaknye

4 Responses to “::gambar lelaki sunat??::”

  1. MeL Says:

    cmne wat benda ni? hihi ;p

  2. !Nt4N Says:

    wakakakkakaka..kan aku da kata..PALAT2 SEKELIAN tu akan jejak aku di mana saja kawan2 aku berada..!!!

    GLAMOUR BETUL MUTUK & MAK MUTUK kan??

  3. Anasfadilah Says:

    mel::wat ape tu ye?

    kalau nak benda gini,awak boleh join nuffnag saje,atau motigo

    intan:: saya tak letak link blog hang pun kat sini,konon takmo lalat hinggap blog hang..

    susah jadi feYmes ni…hahaha

  4. Arin Says:

    For u..tgk le web nih..

    http://www.gifts-h.com/index.php?_a=viewCat&catId=8

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

