::moMent::

hari tu encik Anas bagitahu saya..

“masa abang Effi peluk abang hari tu dia ada pesan satu benda tau..”

“apa abang Effi kata?” tak sabar plak aku nak tahu…suspen ni

“dia kata…jaga adik aku baik-baik..”

“oh…”

aku tiba2 macam sebak pun ada..how i miss my family that time

dah kawen2 ni bertambah plak kuasa emo aku ni..

abang effi pernah kata kat aku

“eh,apala kamu panggil dia abang,abang kamu kan sorang je…abang jeles tau”

(i address my hubby as abang,as he insisted)

hehehe..abang kandung saya seorang saja dalam dunia…abang Effi lah!!

p/s::abang effi ajar saya macam mana gunaCS2! syiok bah ada abang!!

2 Responses to “::moMent::”

  1. erynn Says:

    hi just lookin around blog adik effi ni🙂 your entry reminds me of my arwah abng la.. really miss him. but i call my husband 'ayang'. title abang still owned by my one and only late brother…

  2. Mommy Lyna Says:

    my only abg is my husband😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: