::enough about baby for a while::

saya,selalu eavesdrop jika ada kesempatan….hari itu,saya mencuri dgr perbualan 2 orang yg aktif berpolitik Parti XYZ (tak mo dinyatakan di sini,nanti kena ISA..)

A::banyak betul kereta sekarang ni

B::dekat jambatan (jambatan Pulau Pinang) jam…sesak jalan

A::yelah…sekarang kereta dah banyak,murah pulak,satu rumah sampai 4 biji kereta,budak2 pun nak pakai kereta jugak..

saya:: (dalam hati aje menyampuk)*kereta makin hari makin banyak,tol makin hari pun makin naik…macam tak logik je…dulu2 zaman kereta sikit boleh la tol murah…nasib la tol Jambatan tak naik kalau tak,parah…*

Tol Jambatan Pulau Pinang RM7 ada TnG or smart tag Rm 5.60…motor pun bayar…berapa ringgit ntah…tak sure…tapi bayar juge…kalau naik jugak tol ni..terpaksalah bayar …pika14

p/s::saya masih tak daftar mengundi.kenapa?ntahla..mesti ada yg marah pada saya kerana tidak menjalankan tanggungjawab sebagai rakyat…tapi tulah…saya masih menunggu..evolusi dalam parti2 politik kat Malaysia ni…tunggu punya tunggu bulan tak timbul2<—-amek skrip dari seniman bujang lapok…

p/p/s::tak payah teka saya sokong mana2 parti pun…party bday je saya suka…ada kek!

One Response to “::enough about baby for a while::”

  1. f Says:

    saya juga belum mendaftar!terigt zaman kampus dulu, sapa x ngundi calon2 mpp x leh duk kolej kan…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: