::CFO::

sungguh tak berselera saya makan nasi kebelakangan ini…sejak seminggu lepas makan malam saya merupaka chicken Fold Over dari McD…itu saje yg mampu saya telan dan berselera sungguh…makan nasi pun tak habis…membazir sahajapika24..kalau seminggu makan CFO saje…mahal belanjanye…tapi nak buat macam mana…itu je yg selera…

sebelum ini saya ‘gila’ makan petai…makan tengahari saja mesti ada sambal petai…tapi selepas itu…petai sudah tidak menjadi makanan ruji lagi…tak selera..kerana hari2 menu yg sama…

sekarang ini…hidung saya sering berdarah..kalau ikut kata buku…ini adalah normal dikalangan preggies…oh!hidung ku…berdarah tiap pagi…badan pun sudah naik ruam2…gatal sungguh…tapi setelah mandi air dari rendaman daun asam belimbing…sedikit lega badan saya…daun asam belimbing ini menyejukkan badan…(tak main la mandi bunge, mandi daun lagi best!)

malam2 saya juga,sering terganggu kerana tendangan dan sepakan dari dalam’perut’…kadang2 geli…kadang2 sakit…kadang2 tak selesa…tapi saya cube juga utk terus tidur sambil mengusap ‘perut’ yang semakin membuyung..

tidak tahu apa hendak dimakan jika CFO sudah muak dijamah…

saya teringin sekali menjamah masak lodeh dibuat mama…dimakan bersama sambal bilis…Slurpp!!nak buat sendiri di sini,hanya saya seorang saja yang makan,kerana orang di Penang tidak tahu menilai kesedapan masak lodeh…rindu mahu pulang ke KL…

p/s::pika17

2 Responses to “::CFO::”

  1. Elyn Says:

    eh teruk lagi ker sickness u? i still cant accept fish lor…. mcm hangir jer nk telan….

    bdn naik ruam mcm u ckp tu gak…. then idung plak berdarah all the time…. x selese tul…..

  2. Anasfadilah Says:

    takde muntah2 ke apa…cume tak selera makan nasik..selera makan McD je…hohohoh(mengada-ngada kan?)

    idung berdarah?same here…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: