::marilah mari pergi mengundi::

Tinggal berapa hari je kempen pilihanraya akan tamat…berhabisan la semua org yang terlibat..mana tak tampal poster lagi,tampal la mana patut..mana tak pasang bendera lagi,sangkut la mana dan..nak buat iklan TV ke kat radio ke,hatta kat MSN pun buatlah..(jangan tanya mana duit dapat sudah..gila kaya parti satu ni,iklan sampai ke MSN..fuiyooo!)

ramai gak org kat tempat kerja aku ,cuti jumaat ni,sibuk balik kampung..(ada gak balik kampung saje2…tak ngundi pon…huehuehue)

aku lagi best,tak daftar ape pun (selalu nak daftar tapi asyik kata,esok je lah daftar…sampai la ni tak daftar pon…oh!kurang satu undi parti XYZ..untuk pengetahuan undi adalah rahsia ye…shhh!)

tgh org sibuk2 berkempen,aku sibuk blog hoping…tiba2 terjumpa ini,dan aku ketawa sorang2..kelakar pun ye…sape makan cili dialah terasa pedas..

laughter the best medicine,no?

p/s::hahahahaha

p/s/s::menang ke kalah ke..macam nilah aku.lupa lak tulis surat kat Pak Lah minta jawatan tetap dalam gomen…huehuehue…sure time2 ni dapat kalau aku minta..mana tahukan?

p/s/s::Dear Pak Lah,kat pejabat pos batu maung ni kekurangan kakitangan la,boleh tambah.Tempat kerje saya pun kurang kakitangan,boleh saya jadi permenant? Pak Lah kata banyak jawatan dalam kerajaan perlu di isi tapi awat tak panggil saya pon?kecik hati,tak mo undi la cenggini….Lagi satu Pak Lah calon DUN BN Batu Maung yang namanye Norman tu,org Sg.Ara tak suka dia lah…awat tak tau..saya pun tak kenai.Dengar cerita la kan,depa ni kat Sg.Ara nak buat undi rosak…ghaplah la depa ni,pangkah saja yang lain dok ada tu…bulan sabit ada,bulan penuh ada,roket nak p bulan pun ada..Tapi,Pak Lah jgn marah saya na,saya mai habaq saja…ada jawatan kosong habaq kat saya na…lalalalala

One Response to “::marilah mari pergi mengundi::”

  1. taichee~@! Says:

    Hehehhe…

    Kak Naz pun dapat dari Taro memula bab 13 Sebab Undi Dacing itu.

    Hehehehe…memang kreatif bebudak y4cmalaysia..pedas. dalam. bermakna.

    Kalau diizinkan Allah, Barisan Rakyat menang kali ni, dan kalau diizinkan Allah, Negara Berkebajikan berjalan, insyaAllah…kita pun tumpang le sekaki, Malaysia aman, makmur sebab kita cari REDHA ALLAH.

    Kalau Barisan Rakyat, masih belum lagi diizinkan Allah. Natijah dia, rakyat akan merana kesusahan lagi 5 tahun…oh! ampunkan lah kami atas dosa disa kami, Ya Allah!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: