::9 hari lagi::

apanye yang 9 hari lagi ni?…hehehe…9 hari lagi untuk saya menggantikan puasa ramadhan yang lalu…(pasal masa ramadhan yang lalu saya miscarriage..jadi tertinggal lah puasa saya bulan ramadhan yang lalu..)

semalam dah puasa…aduh!seksa nye…macam budak baru belajar nak puasa…haus+dahaga teramat sangat!nasib saya bekerja di dalam opis berhawa dingin…tapi masih lagi kehausan…dan Chomel dalam perut aktif pulak semalam…kelaparan mungkin..kesian Chomel bunda…lagi 9 hari ni nak ganti…waduh! (semalam Chomel tendang2 tanda protes agaknye..aktif la plak dia masa saya berpuasa semalam..)

nasib En.Suami bagi support melalui sms-sms nye..dia yang bersungguh-sungguh supaya saya mengganti puasa…maceh ye En.Suami..(saya sempat sms En.Suami supaya membelikan saya satu kotak air jus oren di Giant,alang2 dia di sana petang semalam…hehehe)

saya kene ganti puasa juga mahu tak mahu,pasal kalau due date akhir bulan 7 macam tu,berpantang 2 bulan,dah masuk bulan 9…bulan 9 kan ke dah bulan ramadhan?…kalau tak ganti alamatnye bayar fidyah…

kepada para muslimat di luar sana,sudahkah anda menggantikan puasa ramadhan yang tertinggal (alah,yang lelaki2 tu pun ada tinggal puasa…ganti juge k…jgn mengada-ngada)

p/s::seminggu sehari puasa…maka nye ada 9 minggu lagi utk mencapai matlamat…agak2 sempat tak saya habiskan ganti puasa saya..satu hari puasa semalam pun rasa nak pengsan dah!

p/s/s::tulah lain kali ganti puasa awal-awal,tulah…pok pek pok pek…hahahahaha
pika24*ChiOk*cHioK*

3 Responses to “::9 hari lagi::”

  1. kinna Says:

    sy hutang 11 hr sbb alah teruk ms bln posa hrtu..lom ganti lg sbb tkt efek kt bb..bb sy kalo xmkn nti dia lpr, sian dia..cmne ek?

  2. Arin Says:

    perghh..2 bulan pantang???lama nyeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  3. Anasfadilah Says:

    kinna:: after bersalin u still have time kan pose?hehehe…saya tade time,pasal bersalin,InsyaAllah ujung bulan 7..bulan 9 dan ramadhan…ayoyo…takut tak sempat la saya ni

    kak arin::tu termasuk cutisekali…balik KL..kira cuti bersalin…tapi jgn lupa kerajaan boleh cuti 5 tahun woo!hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: