::dizzy strikes back::

dah masuk final trimester ni…pening plak mai…semalam terpaksa cuti akibat pening terlampau…lantas tak p kerje…pasal memang tak boleh bangun langsung pagi tu…

tapi dalam pada pening2 tu boleh masak mee hoo goreng cik intan style…boleh lipat2 baju bajan Chomel yang siap di basuh oleh En.Suami (rajin betul En.Suami…maceh ye..)…alahai tak sabar betul tunggu Chomel…rasa lambat la pulak..(praktis jadi emak…mak sakit2 pun, kena buat kerje rumah juge kan?kan?kan?)

semalam petang,after En.Suami balik dari kerje,terus kitaorg set up tempat simpan baju bajan Chomel..parent have to make room for baby…jadinye berkemas la kami suami isteri….hehehe

hari ni di opis…still pening,tapi tak seteruk semalam…hopefully ok sampai petang…

p/s::dah 3rd trimester baru ko datang ye pening…..hehehehe

p/p/s::wishing all mums out there,selamat hari ibu…(termasuk mums to be!)

5 Responses to “::dizzy strikes back::”

  1. Aku Bukan Bidadari Says:

    Pening yer.. check BP camner ok tak? me asik sakit pinggang yang melampau..sampai menangis2..

    huhu agaknya ujian kita ni masuk 3rd trimester kut.. 6 bulan relaks + happy2 ..

    apa2 pun kiter kena bersabar kan kan

  2. Anasfadilah Says:

    tiara::a'ah kan…maybe bp kot…tis 15th may baru ada app. ngan klinik kerajaan..

    sabar jela…bukan selalu pun nak pening2 cenggini…hehehe

    sakit pinggang ubat dia baring…tapi kalau kat opis…terpikir gak macam mana nak baring…hehehe

  3. Elyn Says:

    erk ye ke dh pening2???? erm nasib i x tau lagik…. tp arini cam x larat sgt la… ish mntk2 x la pening2 kan!!!

    selamat hari bunda ……

  4. Arin Says:

    kak arin sentiasa penin..camne tu?

  5. Anasfadilah Says:

    kakelyn::hopefully tak penin…seksa woo..hehe

    kak arin::tu penin pasal cik anum bgn tgh pagi nak tgk mickey la tu…heheheh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: