::booties again::

Yes!saya berjaya menambah koleksi kasut Si Chomel…hehehe (gila buat baby booties sekarang ini…) dan kain yang menjadi mangsa ialah,seluar khakis saya yang sudah berusia 5 tahun…oleh kerana kotoran degil pada kaki seluar,saya kasik gunting aje buat kasut baby lagi faedah…

En.Suami kata ” kasut byk2 nak buat ape?”

saya kata “comel ape,kasik la pakai byk2…lagipun yg ini,dila buat utk 0 to 6 month hari tu 0-3 month je”

pastu saya mengomel sendiri,saya kata “sape suh takmau pegi beli barang baby lagi,org buat la sendiri..*moncong*”

Rupenye En.Suami dengar ngomelan saya “eleh…majuk konon *cubit pipi saya*”

hehehe…saya harus bersetuju pada diri sendiri,bahawa baby booties yang ni,sangat comel (haruslah kan pujik diri sendiri…huahuahuahua)…rasa macam nak benti keje,jahit booties pastu jual…dengan syarat ada mesin jahit la…sekarang ni duk jahit tangan saje.

::voila!! this were done while watching Heroes..from khakis pants to khakis booties..ada lady bugs button lagi i sew on top…jadi tak la boring sangat..::
::bought this buttton for 20 cant a piece..seluar free,benang and jarum…the price?priceless..::

Next kain yg akan menjadi mangsa ialah skirt jeans saya yg dah berusia 7 years old…huhu…jadi kasut la ekau nampaknye…hehehe

p/s::always…love in every stitch..

Leave a Reply

