::aku kaya::

ye,saya kaya…sapa cakap saya miskin,saya pukul dia…hahaha (anda yang membaca juga kaya..)

sape cakap kaya hanya diukur dengan harta benda?

cukup sifat..mata masih boleh melihat…itukan kaya namanya…anda yang dapat melihat lebih kaya dari yang buta..

tapi yang buta pun kaya…pasal dia tak perlu lihat kemaksiatan dunia..kaya juga apa..

kaya harta ukuran dunia…apa ukuran kaya di akhirat esok?

hah…saya macam pandai2 pule nak bagi tazkirah kat sini..(ilmu cetek…dulu arwah atok suruh masuk sekolah agama tak mahu…tak kelass kata saya….hehehe…tulah sombong sangat…padan muka saya…hahaha)

fikirlah sendiri…

“syukur,syukur ya Allah,syukur…Alhamdulillah..”

(atas ni lagu raihan…)

p/s::hari itu En.Suami buatkan saya roti bakar letak sekaya…sedappp i tell u..

6 Responses to “::aku kaya::”

  1. Jiji Says:

    itu hari en suami kita masak nasi ayam .. hahah tapi lembik.

    "i tak biasa dgn beras ni"

    ye laaa banggggggggg@!~

  2. Anasfadilah Says:

    jiji::beras ke salah, org ke salah…hahaha…aku rasa air yang salah…hehehe

  3. Cikpid Says:

    haahlaa..rupe2nye semua org kaya..bleh lupe plak..bgs gak ade tazkirah camni skali skala..baru laa sedar diri..salam kenal yer..

  4. Anasfadilah Says:

    cikpid::miskin kaya memakai baju baru kaler kali…lalalla…hehehe

    salam kenal juge..🙂

  5. Aku Bukan Bidadari Says:

    awak.. nak tahu,
    rezeki tuh kan bukan setakat wang ringgit jer.. kesihatan pun rezeki ..kan kan kan??

  6. Anasfadilah Says:

    tiara::kesihatan juga rezeki…kaya la tu sihat…heheh..

    aku kaya aku kaya…silap…kita kaya kita kaya..(jgn cakap benda ni kuat2 atas jalan,nanti org ingat .."gila ke apa budak ni"…hahaha)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: