:: 1st Cucu ::

6 Responses to “:: 1st Cucu ::”

  1. taichee~@! Says:

    Alhamdulillah kamu dapat bagi mama baba Cucu Pertama, walaupun kamu anak ketiga, kan?

    Nak tunggu kaknaz tah bila. Entah ada entahkan tidak. Semua rezeki dan rahmat dtg dari Allah Taala dalam pelbagai bentuk dan cara.

    Rezeki kamu ialah suami dan anak.

    Alhamdulillah.

  2. Ms. TaroAthirah Says:

    mcm ayat org terase hati je..
    huuhu

    congrats dila🙂

  3. taichee~@! Says:

    taro:

    dalam dunia ni takde benda yg nak disedihkan, sbb semuanya pinjaman dan bersifat sementara.

    Kita kena sedih kalau Allah tak redha dgn kita aje. apa yg Allah beri dan tidak beri tu semua ujian semata mata . SAma ada kita redha dan terima saja. Kalau kita redha, insyaAllah, Allah lagi redha.

    Org cuma sedih tak dapat jumpa ziyyad lagi, sbb jauhhhh nunnnnn di seberang laut. Takpe, nak tgk time raya ni tak kira!

  4. aZeeMaH Says:

    tahniahhhhhhh

  5. Jiji Says:

    Apa khabar mu bunda?

  6. oren Says:

    sori dila, takde rezeki sungguh nak jumpa, walaupun dah dekat…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: