::money NO enough::

heh..

sampai bila nak cukup..?

dah ada Rm5

nak RM10

dah ada RM1000

nak RM5000

sampai bila nak cukup?

manusia ni,tak kan pernah cukup

dah ada 1

nak 2

dah ada 2

nak 3

sampai bila nak cukup?

asyik tak cukup je ek?

bila nak ada sifat Qanaah ni?

sabar jer la..

p/s::bila saya nak ada sifat sentiasa cukup dengan apa yang ada?

p/p/s::bulan ramadhan ni doa la banyak2…

3 Responses to “::money NO enough::”

  1. wawajoe Says:

    Dila, manusia takkan sentiasa cukup dengan apa yang sedia ada. Oleh itu, as human we have to sindiri mau ingat laa!

    p/s: Abang boroi's pic will upload nanti. Sabar ek?

  2. azfar Says:

    Ye betul… lumrah manusia, klu dah ada dua gunung emas, sudah pasti die nak yang ketiga.

    "…Ya Allah, jadikanlah aku orang yang bersyukur…amin"

  3. kakLuna Says:

    bila kehendak sudah menjadi keperluan…begitulah jadinya….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: