::the raya pictures that got lost somewhere between ketupat and rendang::

Hand me the world in the silver platter
And what good it would be?
Aith no one to share
With no one who truly cares for me
-alicia keys

Syawal kan sebulan..



ini famili saya.from left: Achu Fiqah,saya yg gemok,En.Suami,Uncle Effs,Umie Chik,Mama Long.
Duduk,baris hadapan,dari kiri::Nenet,Ziyyad,Atuk



Ini famili saya yg kecil::saya yg bolat,En.Suami dan Ziyyad



::mama dan baba aka nenek and atuk::



ini adik beradik saya

::malam raya,memang sahih ada takbir dari rumah ke tumah,yg paling best budak-budak lah๐Ÿ™‚ ::

::beraya rumah sanak saudara tu memang wajib bagi kami,tengoklah Ziyyad…tido aje..oh ye,baju raya tu mama long belikan..::

::mama long belanja kitaorg semua makan besau raya kedua..Ziyyad tido lagi…dengan neneknya bukan main lagi budak ketot ni::

::En.Suami and Ziyyad..ni lah 1st time Ziyyad naik stroller dan kitaorg tolak stroller…huahuahua::

::thank you mama long belanja kitaorg makan!ada rezeki belanja lagi k!oxoxox::



ini Ziyyad anak saya,tengah membiasakan diri dia dengan car seat…nampaknye sungguhh la sesuai..tengoklah..siap ketawa kesukaan lagi..agaknye selesa kot..Ziyyad meh,bunda nak try test duduk plak…hahaha

p/s::sharing is caring…๐Ÿ™‚

4 Responses to “::the raya pictures that got lost somewhere between ketupat and rendang::”

  1. Anonymous Says:

    hi..
    salam perkenalan.
    if u dont mind, leh bgtau tak what type of stroller+baby car seat kepunyaan ziyyad tu?
    and maybe the price range also.
    thanx.

    -shy-

  2. Anasfadilah Says:

    stroller+car seat = peg preggo

    harga = free(pasal hadiah Ziyyad dari nenet and atuk๐Ÿ™‚ )

    awak boleh ek kat internet for the price.

    tapi kalau ikut ukuran wallet saya,saya tak beli peg preggo..

    tapi since ini hadiah…saya bersyukurrr

  3. Anonymous Says:

    rm2.5k..

  4. Elyn Says:

    teruja kan bwk baby jln2 ngan stroler ekeeke

    same la ngan i …… ari2 bwk wafiq ngan stroler jln2 tepi umah hihihi

Leave a Reply

