::roadkill::

seriyesly,saya tak pernah taruk gambar artis kat blog saya

blog saya tade gambar artis

kecuali gambar keluarga saya dan yg tersayang saja,dan kawan-kawan saya

ntah kenapa,saya tak boleh tengok pesen gini

nasib la dia nak dedah sana-sini

masing-masing tahu hukum kan

saje buat-buat tak tahu,atau malas nak amek tahu,atau memang suka langgar hukum Allah..tu nasib la masing-masing

tapi pesen dia ni nak ter gelak la

apa binatang mati yang dia letak atas bahu tu?

apa ntah nama minah ni…tapi hari tu berlakon citer spaQ minah ni ada…berlakon tak kalah nak seksi…hahaha (dalam citer ni seriyes watak dia jadi…menghidupkan watak dalam citer tu…)

evidently she does not have time to cover the bahu,so she grab roadkill tepi jalan on the way pegi anugerah agaknye…hahaha..

poor musang…saya rasa…hahahaha

pakailah apa nak pakai…suka hati kamulah.

p/s::selebriti malaysia kita sudah internasional dari segi berfesyen,berlakon tahap peringkat nasioanal aje…kehkehkeh

p/p/s::gambar di ambil dari blog budiey

8 Responses to “::roadkill::”

  1. Miss BumbleBee Says:

    farahdiya namenye

    huhuhu.

  2. Anasfadilah Says:

    oooo…hahahah

  3. ara charles Says:

    ara:>waa..fara dhiya!!jgn bunuh musang itu..!!!erkk..aq mg tak ska owg bnuh2 mkhluk ciptaan Allah ni..cube klu..ermm..ltak kucing bliau di bhu nya..he3..

  4. Anasfadilah Says:

    ara:dont la cats…i love cats…huhuhu

  5. Obefiend Says:

    dia berkawan dengan sedara dia

    bangkai!

    HA HAHA

  6. Anonymous Says:

    hahaha…entry kau yang ni mmg kelakar!!!

    Yatt

  7. Zana S Says:

    hehehe..dia nie kan anak sedara mak mertua saya. tapi saya sampai mati ingat kat dia sbb masa saya kawen, dia yg lalu depan saya wat dono ngan pengantin yg tgh vogue ini!!! iskh… sombong tak bertempat!

    owh……. byk sgt citer dia nih sampai tak sanggup nak dgr. huhuhuhu…

  8. Anasfadilah Says:

    zana s::kiranye saudara awak ek..sorilah wak,tade niat nak gelak kan dia…tapi kelakar la dia ni.

    minta otograp bleh?hahahampess

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: