::jika ini betul::

suatu hari,makcik berjalan-jalan..

sambil lenggang kangkung,makcik jumpe blog ini

oleh kerana makcik ni ingin mencuba dan ingin kepoh pasal harga blog makcik,makcik cuba la mende alah ni..

korang nak tahu blog makcik bape hinggit?

<div style="border: 1px solid #cccccc; background-color: white; width: 115px;
text-align: center; padding: 0 0 10px 0;”>

My blog is worth RM49123.68.



How much is your blog worth?


RM 49 ribu…wah…bolehlah makcik shopping..kalau betul makcik ada duit banyak gini makcik nak beli

1. baju pakcik kecik tu banyak2

2. barang menan pakcik kecik

3. insuran/simpanan pakcik kecik

4. jam idaman En.Suami

5. upgrade cooker hood dapur supaya makcik rajinmemasak ( dah malas tak boleh buat apa dah makcik oii)

6. upgrade washing machine

7. bayar ptptn

8. beli laptop idaman makcik,and desktop sekali..

9. derma pada orang Palestine

10.simpanan hari tua makcik yang memang pun tua dah ni…

hahahaha

p/s::habih tade kerje la ni ek makcik?

3 Responses to “::jika ini betul::”

  1. mami hafiy Says:

    saya demam waaa
    ni baru larat duduk depan pc.

  2. Obefiend Says:

    maka abang pun cuba try test demo sepam

    hasilnya?

    My blog is worth RM76226.4.

    masih tak cukup untuk kahwin dan beli rumah. usaha lagi OBEFIEND!

  3. babyelle Says:

    wahaha.. bagus2… ade niat nak bayo ptptn tu… aku ni sampai skrg xbaya2 ptptn tu lg…. bile mau bayo ni.. kang name naik dlm surat kabo… hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: