*mellow*

setiap malam tanpa gagal, Ziyyad pasti membuat saya tersenyum

tak kira sama ada saya tengah penat

atau sakit menahan sengugut (sejak ada IUD di situ,cramp perut sangat hazab,ditambah dengan kesan ceaser tahun lepas…ponstan dah tak larat telan…redha saja..)

senyum dia,nangis dia,golek-golek dia,nakal dia,merepek dia..

macam-macam yang pakcik kecik ni buat..

melihat Ziyyad tidur terbongkang boleh membuatkan saya tersenyum sendiri

“pe’el sape lah ni tiduk terbongkang ni…”

bisik saya dalam diam malam

“comel sungguh kamu,geram mama nak geget..”

setiap pagi tanpa jemu,sebelum menghantar Ziyyad ke rumah mama kiah,tatkala Ziyyad baru hendak membuka matanya,saya selalu berkata

“Assalamualaikum sayang mama,selamat pagi *sambil cubit pipi anak sendiri semahunya* “

sungguh…saya rasa nak gigit pakcik kecik ni..

walaupun saya tak dapat mengelilingi dunia,merantau melihat tempat orang (Cik Nafa hang pi Iran,tak bawak tikaq terbang kat aku ka?..hahaha)

saya tak kisah

pasal Ziyyad lah dunia saya sekarang

p/s:: cepat je dah Februari ek..

p/s/s::see Ziyyad’s rambut serabai in Nizam papa Indah blog…hahaha…rambut sebelum di tarah,saya yang serabaikan rambut dia hahahaha!

5 Responses to “*mellow*”

  1. arin Says:

    tuh la..dah february..pas tuh march..pastuh april..waduhhh…

  2. Anasfadilah Says:

    kak arin

    : kadang-kadang tak tahu masa tu habis kemana…kejap sangat rasanye…

  3. NAZRI AHMAD Says:

    sungguh xcool nama Nizam kt dri ini..hehe pada sapa2 yg nama Nizam harap jgn kecik ati naa ;p

  4. NAZRI AHMAD Says:

    ish apa ke hal kamu ni..asik2 Nizam..Nazri la kn sedap nama tu

  5. MIK'YAL Says:

    perasaan itu sdg saya alami kini🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: