*there is a time when*

when suddenly you dont have anything in mind to blog about?

adakah anda semua (pemblogger tegar…..kalau Pn.Tiara saya tahu dia memang pemblogger tegar dan memang dia mengaku pun…heheheh) selalu berfikir apa hendak di taip di blog pada hari ini untuk entry hari esok?

tak kisah la kisah makan roti arab ke (saya teringin nak makan roti arab cicah daging cincang) , kisah anak terjatuh katil ke , kisah beli henbeg (saya sengaja eja handbag gini ) ke ,kisah gaduh dengan boifren,kisah si polan yang buat anda bengang di opis ke..

tak kisah la kisah apa pun asalkan korang ada kisah yang hendak di kongsi bersama -sama dengan pembaca yang kisahkan blog anda

tapi semalam saya serupa tidak kisah lagi dengan blog ini..

malas nak amek kisah tentang dunia blog kadang-kadang

kerana bila baca blog orang lain,saya selalu jadi macam ni

“untung betul la dia ni…semua nak semua dapat…gila jeles ok” (Award blogger gila telah diberi kepada saya oleh kak Elyn,terima kasih mama wafiq..)

“uiii makkk…kayanye dia”

“gila comel anak dia ni…takpe…Ziyyad lagi comel…lalala”

“ek elehh cam hape-hape jer…cerita pasal gaduh ngan boifren pun kecoh jek…ceh” (ehh halo makcik…hang citer pasal anak je, tak kecoh ke?)

sampai satu tahap saya merenung diri sendiri dan bertanya

“kenapa lah aku tak cantik macam angelina Jolie…”

hahaha…takde maknenye.

saya muhasabah diri sendiri balik..

dan saya dah ok

kerana saya tahu Allah maha adil

sape yang berusaha dia akan dapat,rezeki masing-masing bukan?

p/s:: tak quit la,cuma kadang-kadang diri ini sedikit sengal bila tiba bulan itu

p/p/s::terima kasih keran sudi baca anasfadilah.blogpot..

berapa banyak ps daa:: Hi Fifah!Hi Nasriah! Hi anda yang sedang membace🙂

2 Responses to “*there is a time when*”

  1. precious innocent Says:

    bukan xdak idea nak bblog..

    cuma xdak mood nak blog..

    errr… x sama ke dua2 kenyataan kat ateh tu??

    -mama emma yg ting tong-

  2. ibu rayyan Says:

    alahai dila..
    sama la kita
    tu yg blog rayyan dh berabuk bersawang tu..
    idea bnyk, tp xde mood
    bukak je blog terus mati mood nk menaip..
    baca plak blog org lain yg best2..
    lg rasa citer kt tah apa2
    so, tekan butang pangkah n log out..
    huhu
    itula ibu rayyan ..sian blog xde update..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: