*looper*


Hi nama saya Ziyyad

pagi-pagi lagi mama amek gambar saya

kawan-kawan nak tau apa yang saya pakai kat baju tu

tu nama dia Chomel Corsage Paci Looper.

mama saya buat untuk saya

ada kaler pink,ada kaler turqoise,ada kaler kuning,coklat pun ada tau kawan-kawan

kalau nak tahu lebih lagi,boleh la lawat KedaiChomel!

7 Responses to “*looper*”

  1. Aku Bukan Bidadari Says:

    Dear Ziyyad ensem,
    nnti ayra inform sama mummy..
    menarik jer ayra tgk ziyyad pakai..

    wink2 kenyit mata kat ziyyad,,

    Truly
    Ayra

  2. Anasfadilah Says:

    ayra : jgn la kenyit mata…malu lahhh Ziyyad…ehehe

    habaq kat mama tau nanti

    yg benar
    ZIyyad

  3. azzamoro Says:

    ello aunty dila,

    Airyll pun dah order. Sila cek emel. Airyll x saba nak pakai ni.

    Tata

    Yours truly
    Airyll

    Hehe

  4. e.l.i.s.s.m.i.e Says:

    ziyyad,
    saya x isap puting laa…mcm mana tu?saya nak suh ummi beli tapi saya nak buat aper, gantung jari saya bleh ker?

    xoxoxo
    Nuha

  5. e.l.i.s.s.m.i.e Says:

    link ke kedai chomel tu salah kat entri ni..sampai ke web biblecollegeonline.com, harap perbetulkan..tq..

  6. Anasfadilah Says:

    Elissmie ::thanks bagitau,dah dibetulkan…tuladia typos memanjang terus sampai bible apentah kan

  7. Elyn Says:

    ziyyad, wafiq pun nk satu tp nk pakai kat mane ek????

Leave a Reply

