*putih*

semalam malam saya surf internet

pasal kat TV tade cerita menarik

En.Suami duduk di beranda makan limau

tiba-tiba,dia meluru masuk

saya tak suspect apa-apa aneh pun

lepas tu En.Suami cerita

“sayang,tadi abang nampak benda putih terbang pergi balik kat tangki air sekolah”

dan saya dah mula takut

apa kes ni cerita benda putih ni

cerita la benda pink ke,jalur-jalur ke,polka dot ke…asal hantu aje putih asal hantu ke putih

saya dah takut,hatta nak buat susu Ziyyad pun nak berteman..muahahah

sape suh citer benda putih malam-malam

tapi kena kuat semangat,nak menjahit malam ni…eeii serammmm

lupa nak cerita::

padanlah ZIyyad nangis-nangis tak mahu tido…dekat pukul 9.30pm kitaorang pujuk dia tidor..kitaorang siap baca ayat qursi semua…lama sikit baru tido…kalau tak..nangis macam nampak…hantuuuuu…eeeiiii seramm la

p/s::tak dapat bayang kalau hantu pocong pakai kain stripey-stripey…mesti cantik,orang pun tak takut sangat.

p/p/s::pernah tengok ghost hunter tak?..scary i tell u

12 Responses to “*putih*”

  1. miMiE aZim@Sk ^V^ Says:

    EEIISSHH biar betul…
    takottnyer….

  2. Dils Says:

    dan kenapa mesti sekolah…

    Kalo ade hantu mesti sekolahhh…

    Hahaha…

  3. !Nt4N Says:

    pocong tu kalo pakai kain songket sure x seram sgtkan?

  4. mama danial Says:

    Dila, sekolah along skang ada antu. Very spooky! Bebudak tengah buat exam, pintu bukak sendiri. Bebudak main netball, tetiba jatuh. Spooky kan…ish..ish…lepas kul 4.30, gue dah cabut balik umah!

  5. Jiey^Mien Says:

    kejutkan ziyyad suh teman dila menjahit.. ok tak?😛

  6. Anasfadilah Says:

    mimie :: saya harap tak betul lah

    intan:: sahih pocong tu semasa hayat dia ialah penjual kain songket online…muahahah!..cantik sikit ye tak

    dils:: itu lagi satu..sekolah tu buakn tempat suci ke menimba ilmu ke..

    kak long::scaryyyy tu kak long..

    jiey:: kejutkan ZIyyad tak jadi kerja la jawabnye..hehehe

  7. Aku Bukan Bidadari Says:

    dila tiara dok kat opis ni terus seram sejuk aduyaiii

  8. Anasfadilah Says:

    tiara:: sejuk air cond kot…eh..orang bawah meja tiara kirim salam…hahahah

  9. Cikpid Says:

    huhuhuhu..tatot weh..lagi2 kalo anak nangis x henti2 smbil gigil mcm ketakutan..sy selalu alami sebab umah kat utan banat lps tu dkt ngan kubur cina yg terbesar di mesia..okeh..takot x?btol..sy x tipu

  10. Anasfadilah Says:

    cikpid:: itu adalah seram lagi2 anak menangis..bila dia nangis kita gelabag..baca ayat qursi pun lintang pukang dah…hantu duk tepi gelak aje kita baca tak betul..huuish seramm!

  11. Ms. TaroAthirah Says:

    teringat mase p indonesia last 2 years

    ade tayangan tv tajuk "cerita hantu di sekolah"

    tapi tak tengok pon. hohohoho

  12. Obefiend Says:

    last ayat tu takleh blah la dila

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: