*Pesta Bunga Pulau Pinang 09*

Hari Ahad hari tu saya dan En.Suami pergi ke pesta bunga pualau pinang yang diadakan di Taman Botani,Penang

terletak di kaki bukit bendera,tempatnye cantik dan nyaman

::Ziyyad kami tinggal di rumah mama Kiah,pasal nanti nak angkut bunga tak menang tangan…boleh la feeling-feeling dating di taman bunga kan?ahaha…tengok orang lain bawak baby,suddenly rindu si awang kenit tu…hahhaa::

ada juga disediakan perkhidmatan tram, RM2 untuk pergi dan balik.

nak jalan ok juge ke tapak pesta,pasal suasana redup dan nyaman,boleh bersenam sekali

tapi make sure wear proper shoes,saya pakai sandal heel 2 inch husband wear selipar dah nak tercabut masa jalan balik

akibatnye,kaki kami sakit and lenguh!

::hasil rembatan kami semalam (apa?ingat kat pavi je boleh rembat ke?), ada daisy juga! saya suka,tapi semua ni en.suami yang bela..pasal sememangnye beliau hamatla rajin berkebun! saya suka tengok aja….lalala::

so sempena cuti sekolah ni,bolehlah jalan-jalan penang

Pesta bunga akan berlansung dari 31st May sampai 7th June 09

p/s::tahun lepas pergi last minute ingat dapat pokok bunga at cheaper price,tapi tinggal pokok bunga yang tak cantik je..huhuhu

p/p/s:: saya guna frame awan-awan gitu,asik guna curl border aje,kali ni saya nak cuba yg lain pula:)

4 Responses to “*Pesta Bunga Pulau Pinang 09*”

  1. Umi Ain Says:

    salam dila..

    sungguh tantek bunga2 itew… nak ke penang tapi uwang nye ngak ada plus kenderaan ngan mogok… so, tgk dalam dilanya blog aje laa yep.. nanti tunjuk laa gambo kat umah hasil kerjatangan en. anas plak…

  2. Azure Says:

    rajinnya en.suami mu berkebun

    pokok bunga me semuanya dah mati..tuannya pemalas nak jaga..hu hu hu

  3. Anasfadilah Says:

    umu ain::nanti saya snapsnap pictures k 🙂

    azure:: dia lah yang rajin jaga pokok-pokok tu semua,harap isteri dia memang innalillah la pokok-okok tu,kalau balik kl dia la yang rajin tolong siram pokok mama saya..hehehe

  4. Mrs.Anne Says:

    wah..cantik la bunga tu.. tapi pesta bunga tu jauh sangat kat penang.. kalau dekat2 boleh la singgah. 🙂

Leave a comment