*memang macam ni ke?*

i stole this picture from kaknaz’s facebook

thats me on the far left

im sulking,

and so i am today

p/s::husband,please bear with me

9 Responses to “*memang macam ni ke?*”

  1. Queens Says:

    majuk pasai pa nih? hi hi hi kecik2 dh pandai majuk..sat ni ziyyad ikut ha haru..

  2. mama danial Says:

    hahahahaha
    bukan majuk camtuh memang trademark kamu ke?
    muncung jauh ke depan…sama ngan Yan!

    hahahahahahaha!

  3. azzamoro Says:

    merajuk duk jauh2..hehe

    sampai besar pun kaut merajuk eh dila..keh keh

  4. Elyn Says:

    hamboiiii ni mesti kes kuat majuk ni!!!

  5. Obefiend Says:

    wah.. i am so berdisiplin.. tegak tegak

    HAHAHAH

  6. eiNa Says:

    muncung eikk mulut bile majuk..kekeke.. cute..ziyyad bleh ikut majuk sama tau..hehee

  7. e.l.i.s.s.m.i.e Says:

    comel jer..merajuk tapi still nak posing..hikss

  8. Dils Says:

    hehehe.. diri jauh2 dr sume org. Muka sulky gile. Takpe.. today a wednesday. Try to think 2 days more, weekend!

  9. Anasfadilah Says:

    Dils:: itulah dia..bila majuk..isolate dari yang lain,pastu buat muka moncong..nice..hari sabtu..cant wait!

    eliss:: tu pasal la..nak bergambar juge

    Elyn::memang trademark pun dari kecik..huhuhuu

    abg eefi::tula pasal,gila tegak berdiri bila ambil gambar..hahaha

    eina::jgn la wang kenit tu mengikut perangai mama dia..susah woo

    azza:: memang kuat merajuk pun saya..hehehe..mengaku ni..

    kak long::rasanye kak yan merajuk lagi comel..selalu kami kena pairup bila majuk..dari kecik!hahaha

    tiara:: memag haru..dah la ni perangai suka mengamuk mama dia pun dia amek..susah la macam ni..mama dia sorang je perangai haru parpu macam ni takpelah..hehehehahah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: