*blogstarz*

Iklan KedaiChomel

Tempah kain cotton anda sendiri untuk dibuat Nursing Cover sekarang! info lanjut di KedaiChomel!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

semalam membaca iklan di metro ahad,dan ternampak iklan dan cerita pasal blogstarz ni

saya tertarik (dengan blog-blog punya hal) lalu membaca (biasa tengok gambarje..jarang nak membaca)..wah!menarik…blog ni boleh menambah wang saku (dalam kepala duk pikir apa nak beli dengan duit tu nanti…memang mat jenin,saya tahu!hahaha)

saya membaca dengan teliti..kagum dan saya berminat

dengan harga serendah RM99..kita boleh menjana sampai RM9000

humangaihh!kayo makcik

tapi pelik la juge,apesal nak start up blog kena bayar,plak…blogspot tak perlu pun

dan hari ni,kerana keterujaan ketakhinggaan saya pi melawat blogstarz ni

tapi terjumpa satu blog yang berkata mengenai blogstarz ni

bace saje di sini

oooooo (panjang ooo saya)

dia berkonsepkan MLM,padanlah macam fishy je..

setahu saya MLM ni haram,fatwa dah keluar hukum

dan kalau korang melayari blog-blog di blogstrz penuh iklan saja,takde content..

loh!nyaris tipah nak daftar okeh! (saya memang nak daftar dah pun,nak cepat kaya punya pasal,betul saya tak tipu)

dikala ekonomi gawat ini,mata rambang dengan duit..siapa tak mahu..duit senang orang cakap,easy money..

tapi tulah,kita kena selidik mana duit itu pergi..

biar miskin asalkan tak makan duit haram,ye tak?

p/s:: korang nilai lah sendiri,tepuk dada tanya iamn…cewahh! macam prof Izi hj Ali plak dah

8 Responses to “*blogstarz*”

  1. precious innocent Says:

    tu mmg mlm scam.. penipu habis.. yg syoknye, authorised capital ke paid-up capital (akak x sure) dia rm 1 juta tau!!!(<> mcm tu la).. giler kaya..

    nak lg best, ifa raziah pun ada dlm mlm nih.. kekeke

    -mama emma-

  2. Azure Says:

    hohoho..tak penah dgr lagi pasal blogstarz nih..but good info tho

    thanx fadilah..kena beringat la kan…tak senang nak jadik kaya..

  3. Anasfadilah Says:

    mama emma:: memang ramai artis join,artis tak laku sangat tu buat la mlm ke apa ke akn…hahaha

    azure:: tak ada apa lah,just share info.. 🙂

  4. ms ct Says:

    salam
    blogsarz ni sangat terkenal kat are perda….husband ada suruh masuk…tapi saya syik tngguhkn…satu pasal kena bayar….satu lagi tak yakin ngan skim dia….sekarng ni banyak…dorang buat untuk dapt duit segera…masuk bayar duit….cari 2-3 orang downline pastu tunggu duit masuk….halal haram dorang bedal je….duit punya pasal….saya pun nak kaya cepat…tapi tak tau camana…..hahahhhhh

  5. KV Says:

    mujur akak baca en3 dila ni. Akak pun tertanya tanya apa fungsi blogstar tu. Kemain dorang dok pose dlm paper.

  6. babyelle Says:

    wahaha.. sape xmo cepat kaye beb… hehe… baru balik rumah sewe pagi ni… got my NC already.. last week its delivered ropenye… tq!

  7. azzamoro Says:

    hahaha..
    kalau u daftar, i pun ikut nak daftar jugak..

    yerla..kene kaya same2..hik hik

  8. Jie Says:

    dah lama juga ikuti kisah ni…eeemmm..bukan senang nak kaya dik ooiiii….

Leave a comment